Kiedy najlepiej odezwać się do konsultanta ślubnego? Ile kosztuje pierwsze spotkanie? Jak wygląda umowa? Specjalnie dla Państwa młodych przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.
Im szybciej tym lepiej! Wczesne przygotowania zwiększają zakres możliwych terminów, usług i usługodawców. Pamiętaj również, że jeśli jesteś w kryzysowej sytuacji możesz się do nas odezwać w każdej chwili. Zrobimy wszystko, aby zaradzić na zaistniały kryzys.
Jest to zależne od obiektu oraz od wielkości wesela, które organizujemy. Jednak mając na uwadze to, że współpracujemy z profesjonalistami, warto wziąć pod uwagę, że czasem ceny nie ulegają negocjacjom. Jednakże, jeśli tylko będzie możliwość uzyskania rabatów na pewno się o to postaramy!
Nie, pierwsze oraz drugie spotkanie, których celem jest poznanie się- są bezpłatne. Jeśli spotykasz się z nami po raz trzeci (i kolejny), to najprawdopodobniej jesteśmy już na etapie podpisania umowy, która zawiera już wszystkie opłaty i nie ma żadnych ukrytych kosztów.
Obie te osoby posiadają zdecydowanie inne umiejętności i obowiązki. Manager sali zajmuje się zarządzaniem obiektem oraz osobami, które będą dbać o to, aby przyjęcie weselne odbywało się w poprawny sposób. Ponadto warto mieć na uwadze, że nie zajmuje się on tylko weselami, ale również wieloma innymi wydarzeniami w tym miejscu.
Wedding Planner to osoba, która planuje wesele od A do Z współpracując tym samym z Wedding Managerem.Więcej o naszej pracy znajdziesz w dziale “nasza praca”
Tak, jest to kluczowy punkt naszej pracy - dopilnowanie wszystkiego do ostatniego szczegółu, jak również reagowanie w nieprzewidzianych sytuacjach, które mogą pojawić się na weselu.
Tak, jej dokładna wartość zależy od całkowitej kwoty, na której opiera się mowa.
Koszt zależny jest od wielu elementów. Przede wszystkim od zakresu naszych działań, które omawiamy na pierwszych spotkaniach.
Współpraca z Wedding plannerem to dodatkowy koszt, ponoszony przy organizacji wesela, jednak dzięki nam unikniecie niespodzianek, które mogą Was spotkać przy podpisywaniu umów z podwykonawcami.
Czasem z pozoru niska cena danej usługi, staje się nieracjonalnie wysoka, dokładając inne opłaty, które są zawarte w umowie podwykonawcy, a które są konieczne do tego, aby usługa mogła być wykonana tak jak chcecie.
Naszym zadaniem jest przefiltrowanie, sprawdzenie oraz ewentualna zmiana zapisu umowy, tak aby nie doszło do pobrania nieoczekiwanych kosztów przez usługodawcę.
Opłaty za naszą usługę są pobierane w systemie ratalnym, co pozwala rozłożyć koszty na dłuższy okres czasu.
Dzięki temu też, jeśli z nieoczekiwanych powodów nie dojdzie do ślubu, nie ponosisz pełnych kosztów za naszą usługę.
Tak często jak będziecie tego potrzebować. Oczywiście w granicach rozsądku pamiętając, że każdy z nas potrzebuje odpoczynku i czasu spędzonego z rodziną.
W sytuacjach nagłych i kryzysowych jesteśmy pod telefonem 24h/ dobę.
Oczywiście, wszystkie te kwestie omawiane są na spotkaniu. Jest to Wasz dzień a my chcemy jedynie pomóc na tyle, na ile naszej pomocy potrzebujecie.
Profesjonalista charakteryzuje się doświadczeniem i wiedzą na temat rynku.
Polegając na naszych kompetencjach, masz pewność, że nie podpisujesz żadnej “złej” umowy, która może spowodować kilkukrotny wzrost kosztów przyjęcia weselnego, jak również nieodpowiednie wykonanie danej usługi.
Podejmując się współpracy możesz być pewny, że będziesz miał do czynienia tylko i wyłącznie z osobami, które jakość stawiają na pierwszym miejscu. Nasza wiedza i umiejętności są poświadczone specjalistycznym certyfikatem. Dzięki temu Para Młoda ma pewność, że ich wesele zostanie zaplanowane i skoordynowane na najwyższym poziomie.